Vrácení zboží

Vrácení zboží

Rozmysleli jste si nákup? Pokud je zboží nepoškozené, nespotřebované a v originálním balení můžete ho do 30 dnů vrátit:

  • bez udání důvodů je možné vrátit zboží, které jste nakoupili jako spotřebitel, tedy soukromá osoba;
  • zboží nesmí vykazovat známky použití a musí být schopno dalšího prodeje. Musí být čisté, nepoškozené, nespotřebované a v originálním balení;
  • zboží zabalte do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení;
  • ke zboží přiložte doklad o jeho zakoupení (kopii faktury, popř. dodacího listu);
  • vracené zboží odešlete (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme) na naši kontaktní adresu;
  • zboží, zejména zdravotnické prostředky, které byly vyndané z obalu již není možné vrátit (z hygienických a bezpečnostních důvodů);
  • zboží upravené nebo jinak speciálně zajištěné na přání zákazníka není možné vrátit;
  • pokud nejste spotřebitel a zboží jste nakoupili jako podnikatel, firma nebo instituce, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a my se pokusíme nalézt vzájemně vyhovující řešení.

 

Reklamace

Pokud jste objevili jakoukoliv závadu, reklamaci prosím uplatněte bez zbytečného odkladu a to následujícím způsobem:

  • pro rychlejší vyřízení nás můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně;
  • zboží zabalte do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení;
  • u zboží, které mohlo být kontaminováno nebezpečnými, nebo rizikovými látkami nás prosím informujte, domluvíme s vámi bezpečný postup;
  • ke zboží přiložte doklad o jeho zakoupení (kopii faktury, popř. dodacího listu);
  • ke zboží přiložte popis reklamované vady;
  • reklamované zboží odešlete (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme) na naši kontaktní adresu.

 

Podrobnější informace naleznete v našich Obchodních podmínkách a Reklamačním řádu.